Serwis

Dzięki międzynarodowej sieci partnerów
umożliwiającej wymianę danych naukowych
i technicznych, nasi klienci mogą liczyć na
wsparcie przy wyborze i wprowadzaniu najlepszych
dla ich firmy rozwiązań w dowolnym miejscu na świecie.

Wsparcie techniczne ZERUST®/EXCOR®/GARDAC® na całym świecie

Nasi uznani w świecie naukowcy i inżynierowie pracują w bliskim kontakcie
z klientami, opracowując wszechstronne rozwiązania antykorozyjne. Przedstawiciele ZERUST®/EXCOR® na całym świecie współpracują w celu zapewnienia skuteczności tych rozwiązań, zapewniając klientom wsparcie techniczne w miejscu produkcji i kraju odbiorcy. Jako federacja spółek NTIC posiadamy sieć lokalnych partnerów w ponad 60 krajach świata. Pozwala to na wsparcie techniczne w postaci inspekcji przesyłek w miejscu dostarczenia
w dowolnym punkcie świata oraz doradztwa optymalnego systemu zabezpieczenia antykorozyjnego.

Ameryka południowa

Usługi wsparcia technicznego

Dziesiątki lat doświadczenia w dziedzinie zapobiegania korozji skutkują wszechstronnymi usługami w zakresie projektowania, zastosowań i wsparcia posprzedażnego, aby zapewnić spełnienie wymagań klientów dotyczących ochrony przed korozją.

Testy w komorach klimatycznych 

Skuteczność rozmaitych proponowanych rozwiązań można ocenić testując je w komorach klimatycznych (wytwarzających ekstremalne warunki) według normy DIN EN IEC 60068-2-30, w naszych doskonale wyposażonych laboratoriach w USA, Niemczech, Japonii, Indiach i Rosji.

Próbne wysyłki

Doradcy ZERUST®/EXCOR® mogą służyć pomocą przygotowując na miejscu i pakując wysyłki testowe. Na życzenie klienta w wysyłkach testowych można wykorzystać rejestrator danych, który umożliwi śledzenie faktycznych warunków klimatycznych podczas całego okresu trwania próby. Na miejscu przeznaczenia wysyłkę można poddać inspekcji i ocenie przy udziale przedstawiciela ZERUST®/EXCOR®.