Usługi wspierające

 

Przedstawiciele Zerust®/Excor® na całym świecie współpracują z klientami w celu opracowania skutecznych rozwiązań antykorozyjnych. Zapewniamy wsparcie techniczne w miejscu pakowania i wysyłki produktów.

Jako federacja spółek NTIC posiadamy sieć lokalnych partnerów w ponad 60 krajach świata. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom usługi wspierające m.in. inspekcje przesyłek w miejscu dostarczenia w dowolnym punkcie świata oraz testy proponowanego sposobu pakowania w jednym z naszych laboratoriów w Europie i USA.

Szeroki wachlarz usług gwarantuje doradztwo optymalnego zabezpieczenia antykorozyjnego i pewność bezpiecznych wysyłek.

 

Usługi wsparcia technicznego

Dziesiątki lat doświadczenia w dziedzinie zapobiegania korozji skutkują wszechstronnymi usługami w zakresie projektowania, zastosowań i wsparcia posprzedażnego, aby zapewnić ochronę produktów naszych klientów przed korozją.

Testy w komorach klimatycznych

Skuteczność proponowanych rozwiązań można ocenić testując je w komorach klimatycznych (wytwarzających ekstremalne warunki) według normy DIN EN IEC 60068-2-30, w naszych doskonale wyposażonych laboratoriach.

Próbne wysyłki

Doradcy Zerust®/Excor® służą pomocą w przygotowaniu wysyłek testowych. Na życzenie klienta istnieje możliwość wykorzystania rejestratora danych, który umożliwi śledzenie faktycznych warunków klimatycznych podczas całego okresu trwania próby. Na miejscu przeznaczenia wysyłkę można poddać inspekcji i ocenie w obecności przedstawiciela Zerust®/Excor®.